اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اختصاص بودجه برای بازنشستگی‌های خودخواسته در شهرداری

معاون شهردار تهران از اختصاص بودجه برای بازنشستگی‌های خودخواسته در شهرداری خبر داد و گفت: برخی تذکرهای اعضای شورای شهر باعث می‌شود اتفاقاتی جهت بهبود وضعیت صورت گیرد.

اختصاص بودجه برای بازنشستگی‌های خودخواسته در شهرداری

حامد مظاهریان و معاون شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهرهای خبرگزاری فارس درباره موضوع بازنشستگی و تذکراتی که برخی از اعضای شورای شهر در این زمینه داشته‌اند، اظهار داشت: در شهرداری تهران ۶۵ هزار نفر مشغول فعالیت هستند و مبنا و رویه کار به صورتی است که برنامه ها باید مدام مورد بازنگری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی از تذکرهای اعضای شورای شهر سبب می‌شود که اتفاقاتی جهت بهبود وضعیت انجام گیرد و آمارها را به روز شود، گفت: سیاست شهرداری این است که افراد دارای سن بازنشستگی با دوره خدمت ۳۰ تا ۳۵ سال با اولویت بازنشستگی برای آنها انجام گیرد.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: برای سال آینده نیز موضوع بازنشستگی خود انگیخته نیز در اولویت قرار دارد و سعی می‌شود بودجه قابل توجهی اختصاص داده شود تا بازنشستگی های خود خواسته انجام و کسانی که تمایل به بازنشستگی دارند بتوان اقدامات لازم را برای آنها انجام داد.

به گزارش فارس،‌ محمود میرلوحی در تذکری در شورای شهر تهران به پیروز حناچی گفت: گزارش‌هایی از عدم رعایت عدالت در صدور حکم بازنشستگی افراد با طول خدمت بیش تر از 30 سال واصل شده است که باید فهرست کارکنان شاغل در شهرداری که طول خدمت بیشتر از 30 سال دارند به تفکیک سال تولد و مدرک تحصیلی ارائه شود. همچنین دلایل عدم صدور حکم بازنشستگی جهت بهره‌برداری باید اعلام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول